czwartek, 4 grudnia 2014
Nie lubię typowych, gotowanych ziemniaków. Wiem, że w Polsce, to niemalże święty obowiązek, by stanowiły dodatek do każdego obiadu, ale ja za kartoflami w takiej formie nie przepadam. Dlatego bardzo często zastępuje je innymi dodatkami. Jak ryż curry na przykład. :)

SMAŻONY RYŻ CURRY


Składniki:
- 1 torebka ugotowanego ryżu
- 1 cebula
- przyprawa curry
- masło

Przygotowanie:
Rozgrzewamy patelnię, rozpuszczamy masło. Cebulę obieramy i kroimy w drobną kostkę. Podsmażamy. Gdy zacznie nabierać kolorów, wrzucamy ryż. Mieszamy i doprawiamy sporą ilością curry (ja daję na pewno 1 łyżkę, jak nie więcej - robię to "na oko"). Podsmażamy przez chwilę (uwaga, bo zbyt długie smażenie sprawi, że będzie supertwardy) i podajemy. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

2 komentarze:

  1. Pysznie! Proste i rzeczowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię to od dawna. Intuicyjnie. Sam to wymyśliłem kiedyś, bo suchy klasyczny ryż mi już ciężko wchodził. Wariant z cebulką może być ciekawy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź