Drogeria Ewa

O mnie

Moje zdjęcie
Alicja Górska
Założyłam tego bloga z powodu miłości.
Zastawiłam półki kucharskimi książkami, a od wpatrywania w programy kulinarne zaczerwieniły mi się oczy. Katowałam rodzinę i znajomych paplaniną o cudowności sztuki kulinarnej, o nowych przepisach, o smakach i niezwykłych produktach. 
Taką poznacie mnie też Wy. Trochę niepoukładaną, trochę spragnioną czynienia rzeczy wielkich, trochę chaotyczną, wiecznie zabieganą.
Kocham improwizację. Fuzję smaków i zapachów. Czarowanie w kuchni.
Kontakt przez formularz lub na adres e-mailowy: alicja0gorska@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl

Łódzkie bloguje

piątek, 20 stycznia 2017

Niewiele mam na usprawiedliwienie swojego milczenia. Nie za wiele także będę obiecywała. Przepisów czeka na publikację mnóstwo, ale priorytety uległy sporym transformacjom. W wolnych chwilach postaram się jednak raczyć Was przepisami z mojej kuchni. Mam również nadzieję, że wybaczycie mi zmienione podejście do fotografii - od teraz będą to głównie zdjęcia efektów, a nie procesu przygotowania. Chyba, że zdecyduję się na coś wyjątkowo skomplikowanego ;)

ŁOSOŚ NA PARZE W POMARAŃCZACH


Składniki:
- 2 filety z łososia po około 250 gramów
- 1 pomarańcza
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Łososia oczyszczamy i osuszamy. Pomarańczę parzymy. Odcinamy kawałek z początku oraz końca owocu i wrzucamy go do wody, na parze z której gotować będziemy łososia. Wodę uzupełniamy również o sól. Rybę układamy skórą do dołu w garnku. Doprawiamy pieprzem. Na wierzchu filetów układamy cienkie plasterki pomarańczy (ze skórą). Gotujemy około 15-20 minut. Voila!

Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

2 komentarze:

  1. Wygląda niezwykle smakowicie. Chyba niedzielny obiad mam już zaplanowany. Z łososiem w rolach głównych oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super połączenie smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Drukowanie

Print Friendly and PDF

Po kliknięciu na powyższy przycisk pojawi się centralna część bloga (przepisy). Za pomocą prostego mechanizmu "klikania na krzyżyki" można usunąć niepotrzebne w wydruku informacje :)

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź