poniedziałek, 2 listopada 2015
Zachorzałam. No cóż, organizm najwyraźniej miał już dość szalonego tempa mojej egzystencji. W jednej godzinie drapało mnie w gardle, w drugiej już biegłam po chusteczki higieniczne, a w trzeciej zadano mi ostateczny cios i zaległam. Oby szybko się skończyło.
Na choroby? Zupka! Pomidorowa najchętniej :)

ZUPA POMIDOROWA


Składniki:
- dowolne mięso drobiowe (najlepiej bardziej tłuste części - skrzydełka, nogi etc.)
- 3 marchewki
- 1 pietruszka
- 1 cebula
- kawałek selera
- koncentrat pomidorowy
- śmietana kwaśna 18%
- 2-3 liście laurowe
- 4-5 ziarenek ziela angielskiego
- 4-5 ziarenek pieprzu kolorowego
- sól

Przygotowanie:
Cebulę obieramy i opalamy. Marchew, pietruszkę i selera obieramy i kroimy w talarki. Mięso i warzywa wkładamy do garnka i zalewamy wodą do 3/4 wysokości. Wrzucamy liście laurowe, ziele angielskie i kolorowy pieprz. Gotujemy do miękkości mięsa i warzyw. Wyciągamy mięso i obieramy je z kości. Siekamy i wrzucamy z powrotem do garnka. Dodajemy koncentrat pomidorowy wedle uznania. Ja lubię bardziej wyrazisty smak, więc do garnka trafia 1,5 małego słoiczka koncentratu. Solimy. Podajemy zabieloną śmietaną lub z jej kleksem. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

1 komentarz:

  1. Zdrowiej szybko, a zupka ładna i pewnie bardzo smaczna. Trzymaj się malutka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź