sobota, 9 maja 2015
Autoreklama: Gorąco zachęcam Was do zakupienia egzemplarza mojej debiutanckiej powieści. Nawet, jeżeli nie jest w Waszym guście. Nawet, jeżeli nie lubicie romansu. Nawet, jeżeli nie lubicie fantasy. Ze "Skazanymi" jest trochę tak, że należą i nie należą do tych gatunków. Dlaczego? Tego dowiecie się jedynie po nich sięgając. A żywię głęboką nadzieję, że to zrobicie. Wszystko zaczyna się od debiutu, wszystko zależy od debiutu. To Wy możecie sprawić, że to "wszystko" będzie niesamowite :) 
Po lewej stronie znajdziecie okładkę, która po kliknięciu przeniesie Was do jednego ze sklepów, w których można zakupić moją powieść :)

No więc wydałam książkę. Wow. Świat stanął na głowie.
To kłamstwo.
W rzeczywistości nic się nie zmieniło. Pozostaję sobą. Tylko taką trochę pełniejszą i radośniejszą wersją :)
Uczcijmy to leniwymi pierogami :)

PIEROGI LENIWE


Składniki:
- 700 gramów twarogu
- 7 jajek
- 550-600 gramów mąki pszennej pełnoziarnistej
- 60 gramów masła
- bułka tarta
- cukier

Przygotowanie: 
Twaróg mielimy, Żółtka oddzielamy od białek. Żółtka ucieramy z masłem i twarogiem, a białka ubijamy na sztywną pianę. Następnie stopniowo dodajemy mąkę tak, by ciasto dało się formować w walec o grubości, mniej więcej, kciuka. Odkrawamy ukośnie, delikatnie nacinamy i gotujemy w lekko osolonej wodzie. Podajemy z podsmażoną na maśle bułką tartą i cukrem. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź