poniedziałek, 4 maja 2015
Znowu nie mam życia. To znaczy - nie mam czasu. Wszystko dzieje się tak, jakby zapracowana wiosna przekładała swój natłok obowiązków na mnie.
A teraz całość na słodko i ostro. Jak mój humor ostatnimi czasy.


PIERŚ KURCZAKA W PANIERCE MIODOWO-PAPRYKOWEJ


Składniki:
- 3 pojedyncze piersi z kurczaka
- 3 łyżki płynnego miodu
- mąka
- olej
- papryka słodka
- papryka ostra
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Mięso oczyszczamy i osuszamy. Rozkrawamy w poprzek i lekko tłuczemy. Marynujemy w miodzie i przyprawach przez przynajmniej 1 godzinę. Rozgrzewamy tłuszcz na patelni, obtaczamy mięso w mące i smażymy. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź