Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 25 września 2013
Za fast foodami nie przepadam, ale domowe burgery to, co innego (a burgery z musztardową nutą to już w ogóle! ;)).
Pomysł na szybki, w miarę tani obiad, który znika z półmiska szybciej niż jesteśmy w stanie wymówić jego nazwę. Uwielbiam!

BURGERY Z MUSZTARDOWĄ NUTĄ


Składniki:
- 1 kilogram mięsa mielonego (0,5 kilogram z łopatki wieprzowej i 0,5 kilograma wołowiny)
- 4 łyżki musztardy sarepskiej (lub rosyjskiej)
- sól
- pieprz

Przygotowanie:Do mięsa dodajemy musztardę, sól oraz pieprz i dokładnie mieszamy. Formujemy płaskie burgery. Grillujemy na patelni grillowej, grillu elektrycznym lub na świeżym powietrzu. Czas grillowania na grillu elektrycznym powinien wynosić około 14 minut - po 7 z każdej strony (ze względu na obecność wieprzowiny, która nie powinna pozostać różowa - jeżeli użyjemy tylko wołowiny, czas można skrócić i dostosować stopień wysmażenia mięsa do własnych upodobań). Voila!

Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

6 komentarzy:

  1. Tylko musztarda? hm... dodałabym cebulkę i troche przypraw, ale to moje smaki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, że mniej znaczy więcej :) Czasami najprostsze składniki oraz ich niewielka ilość, przyczyniają się do skomponowania czegoś pysznego :)

      Usuń
  2. Burgery - rewelacja. To prawda znikają bardzo, bardzo.... szybko, a musztarda nadaje im szczególna nutę. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jadłem i potwierdzam!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy przy grillu elektrycznym grillować je na oleju...?
    doskonale sprawdzają się też jako przekąska na ciepło - z małymi kajzerkami i ulubionym sosem.
    E.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź