Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

niedziela, 8 września 2013
Kiedyś coś podobnego można było znaleźć na sklepowych półkach. Czokodżem królował jednak stosunkowo krótko - dlaczego, nie wiem.
Czokodżem podbił serduszka mojej rodziny i znika w zastraszającym tempie ;) Jest słodki, kwaśny, czekoladowy i śliwkowy!

ŚLIWKOWY CZOKODŻEM


Składniki:
- 2 kilogramy śliwek
- 1 kilogram cukru
- szczypta soli
- 130 gram kakao
- 3 tabliczki czekolady, u mnie: mleczna, gorzka i deserowa
- 100 gram orzechów włoskich, zmiksowanych

Przygotowanie:Śliwki myjemy i usuwamy z nich pestki. Całość miksujemy w mikserze i dolewamy pół szklanki wody. Lokujemy owoce w garnku, gotujemy do zgęstnienia. Dodajemy cukier oraz sól i ponownie gotujemy przez 20-30 minut. Po tym czasie dołączamy pozostałe składniki - kakao, czekoladę i zmiksowane orzechy włoskie. Zamykamy w wyparzonych słoikach i odstawiamy do góry dnem. Voila!

Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź