Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

poniedziałek, 2 września 2013
Pewnie zdążyliście zauważyć, że ostatnimi czasy pojawia się tu większa ilość przetworów. Takie są po prostu wymagania sezonu. Szukamy - ja i Wy, sposobów na przetworzenie urodzaju z ogrodu, bądź wykorzystanie wciąż jeszcze niskich cen warzyw i owoców. Publikowanie przepisów tego typu zimą byłoby bez sensu, a że wciąż coś zamykam w słoikach - dzielę się tym z Wami.
Niemniej, aby blog nie stał się nudny, monotonny i monotematyczny, staram się publikować także przepisy z innych działów. Dzisiaj pora na coś z serii obiadowej. Danie tanie, lekkie i przyjemne. To taka odmieniona wersja dobrze znanego wszystkim mięsa. Wierzcie - jest pyszne!

UDKA FASZEROWANE MIĘSEM MIELONYM, FETĄ I PAPRYKĄ 


Składniki:
- 20 udek kurczaka
- 0,5 kilograma mięsa mielonego z szynki
- 1/2 opakowania fety
- 1 zielona papryka
- 1 kilogram pieczarek
- 1 cebula
- 2 jajka
- sól
- pieprz
- słodka papryka

Przygotowanie:
Z udek usuwamy kości. Następnie doprawiamy je solą, pieprzem i papryką. Pieczarki umyć, pokroić i podsmażyć. To samo zrobić z cebulą (obrać, pokroić w kostkę i podsmażyć). Do mięsa mielonego dodajemy przestudzone cebulę i pieczarki oraz pokrojoną w drobną kostkę paprykę i fetę. Całość łączymy jeszcze z dwoma jajkami, doprawiamy solą i pieprzem, mieszamy. Nadziewamy udka przygotowanym farszem i podsmażamy. Następnie dusimy pod przykryciem przez około 1 godzinę. Voila! ;)


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

2 komentarze:

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź