Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

piątek, 14 marca 2014
Czasami zastanawiam się, co czeka mnie po śmierci. Dzisiaj odkryłam swoją przyszłość. Za te muffiny zdecydowanie pójdę do piekła, bo są tak szatańsko przepyszne, przepiękne i przepełnione wyłącznie tuczącymi, zakazanymi składnikami. I mimo to się nimi zajadam. Czekam aż przestanę się mieścić w drzwiach. Będę dzisiaj grzeszyć, tak bardzo grzeszyć...

BROWNIE MUFFINY Z KAWAŁKAMI CZEKOLADY I ORZECHAMI LASKOWYMI


Składniki:
- 100 gram masła
- 100 gram czekolady deserowej
- 100 gram czekolady mlecznej
- 100 gram czekolady gorzkiej
- 1/2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
- 3/4 szklanki cukru
- 2 jajka
- 1 łyżeczka aromatu waniliowego
- 1/4 łyżeczki soli
- 1/3 szklanki mąki
- 100 gram orzechów laskowych

Przygotowanie:
W kąpieli wodnej rozpuszczamy masło, czekoladę gorzką, mleczną oraz kawę rozpuszczalną. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy z solą. Masę maślano-czekoladową łączymy z cukrem, żółtkami, aromatem waniliowym i mąką. Na sam koniec dodajemy pianę z białek, posiekaną czekoladę deserową oraz, również posiekane, orzechy laskowe. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni przez około 30 minut. Jemy po wystygnięciu, o ile wytrzymamy. Voila! ;)


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

3 komentarze:

  1. Pyszota ,porywam ,bo właśnie robię kawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe muffinki super z tą czekoladą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już któryś raz kolei widzę przepis gdzie dodawane są orzechy do ciasta czekoladowego, a ja jeszcze tak nie robiłam. Jak w najbliższym czasie będę robiła brownie https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-idealne-brownie/ to z samej ciekawości dodam takie orzeszki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź