Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 5 marca 2014
Widywałam czasami nominację do LBA i zazdrościłam nieco tym, którzy biorą w tym udział. Tym bardziej ucieszyłam się, gdy otrzymałam nominację od Miłosnej Kuchni :). Dla tych, którzy LBA nie znają wyjaśnienie przekopiowane z nominującego mnie bloga: „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Oto moje odpowiedzi na pytania Miłosnej Kuchni:
1. Gdybyś miała wybrać jedno miejsce na podroż kulinarną, gdzie by to było?
Brazylia! Nie mam o niej zielonego pojęcia, chociaż domyślam się, że historyczne napływy z różnych państw świata sprawiły, że tamtejsza kuchnia jest niezwykle różnorodna.
2. Co sądzisz o kuchni wegetariańskiej?
Szanuję ludzi, którzy (z różnych przyczyn) zrezygnowali z jedzenia mięsa, niemniej uważam, że w moim przypadku brak tego składnika, wpłynąłby zdecydowanie negatywnie na jakość mojego życia.
3. Twój ulubiony przepis
To bardzo trudne pytanie. Pozwolę sobie na podanie trzech. Kaczka pieczona z jabłkami, zupa krem z porów, oraz maślane ziemniaki zapiekane z kolendrą.
4. Dlaczego założyłaś bloga kulinarnego?
Było to chyba następstwo zainteresowań. Zachęcała mnie do tego rodzina oraz przyjaciele ;)
5. Ulubiony znany kucharz
Gordon Ramsay! On, jego przepisy i programy mają w sobie to coś!
6. Porada kulinarna, która najbardziej Cię zaskoczyła
Niestety, nie przypominam sobie takiej :(
7. Ulubione ciasto
Zdecydowanie ciasto czekoladowe z musem czekoladowym i kremem porzeczkowym przekładane porzeczkową konfiturą oraz z glazurą porzeczkową.
8. Gotując lubię słuchać…
Emocjonalnych utworów.
9. Ulubiony film związany z kuchnią
"Czekolada"
10. Przepisów na jakie potrawy najczęściej szukasz?
Staram się wymyślać przepisy sama, rzadko korzystam z gotowych i raczej przez polecenie niż z własnej inicjatywy poszukiwawczej.
11. Co podoba Ci się najbardziej na moim blogu?
To, że nie ograniczasz się tylko do wstawienia przepisu, ale też dodajesz coś od siebie ;)

A oto moje pytania do nominowanych blogów:
1. Którą ze światowych restauracji pragnęłabyś/pragnąłbyś odwiedzić?
2. O jakim kucharzu marzysz, by ugotował specjalnie dla Ciebie kolację?
3. Bez jakiej przyprawy nie mogłabyś/mógłbyś żyć?
4. Jesteś zwolenniczką/zwolennikiem tradycyjnych działań czy zapełniasz kuchnię nowoczesnymi sprzętami (np. ubijasz białka tylko mikserem, nigdy trzepaczką)?
5. Potrafisz działać wielozadaniowo i przygotowujesz kilka potraw naraz czy skupiasz się na jednej?
6. Jak wyglądałaby Twoja wymarzona kuchnia?
7. Czy wiążesz przyszłość z gotowaniem?
8. Jaki jest Twój ulubiony program kulinarny?
9. Czym zajadasz smutki?
10. Jakie danie uznałabyś/uznałbyś za swoje popisowe?
11. Do jakiej epoki z perspektywy kulinarnej pragnęłabyś/pragnąłbyś się cofnąć najbardziej?

Oto blogi, które nominuję:
Jula łamie przepisy
Tasteful meal
Kulinarne inspiracje
Lady Laura
Studentka na diecie
Przepraszam, że nie nominuję 11 blogów, ale nie chciałabym wybierać przypadkowych stron :)

2 komentarze:

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź