Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

czwartek, 13 marca 2014
Przyznam szczerzę, że trochę się bałam tej chermouli, bo nienawidzę kminku. Obawiałam się, że może zdominować smak, przypomnieć mi kolonie na Słowacji z okresu dziecięcego, kiedy to kucharz wszystko szczodrze doprawiał kminkiem. Moje obawy się nie spełniły - chermoula ma bardzo intensywny smak, wielu idealnie komponujących się przypraw, a tę mieszankę kminek dopełnia fantastycznie. Myślę, że w moim życiu ryba zyskała nowy wymiar ;)

PSTRĄG ŁOSOSIOWY Z CHERMOULĄ


Składniki do ryby:
- filet z pstrąga łososiowego 
- rozmaryn
- tymianek
- cytryna
- oliwa
- pieprz
- sól

Przygotowanie ryby:
Rybę myjemy, osuszamy, wykładamy do brytfanki/na blaszkę skórą do góry. Skórę nacinamy i nacieramy pieprzem oraz solą. Obkładamy rybę świeżymi ziołami oraz pokrojoną w plastry cytryną i skrapiamy całość oliwą. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 220 stopni przez około 10 minut.

Składniki do chermouli:
- 2 łyżeczki nasion kminku
- 2 łyżeczki kolendry
- 2 ząbki czosnku
- 1 łyżeczka słodkiej papryka
- skórka i sok z 1/2 cytryny
- 50 mililitrów oliwy
- duża garść liści świeżej kolendry

Przygotowanie chermouli:
Na patelni prażymy nasiona kminku i kolendry. Następnie umieszczamy je w moździerzu z pozostałymi składnikami. Ucieramy całość na możliwie gładką masę. Chermoulę nakładamy na upieczoną rybę. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź