poniedziałek, 8 grudnia 2014
Przyznaję, że jeżeli chodzi o zdjęcia tego łososia, to dałam ciała. Ale byłam głodna. To mnie chyba usprawiedliwia, co nie? Zwłaszcza, że pachniał tak pięknie - jedzeniem - moją ukochaną kolendrą, którą gdybym mogła dodawałabym do wszystkiego. 

ŁOSOŚ NA PARZE Z KOLENDRĄ


Składniki:
- kawałek filetu z łososia
- kolendra mielona
- sól

Przygotowanie:
Rybę płuczemy, osuszamy i doprawiamy (kolendrą obficie). Dobrze jest zamarynować w przyprawie (bez soli) rybę wcześniej. Układamy w naczyniu do gotowania na parze (specjalistycznym czy garnkach) i przykrywamy. Gotujemy około 10 minut w zależności od grubości ryby. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź