sobota, 4 kwietnia 2015
Dzisiaj jest dzień z serii "Zostaw, to na Święta". Lodówka jest pełna, ale zakazana. Wszyscy wciąż uwijają się w pocie czoła. Ale głód na to nie zważa, więc jakąś chwilkę na drobną przekąskę trzeba poświęcić. Oto moja propozycja. Coś, co kiedyś jadałam często, bo wracając po całodziennych zajęciach, nie miałam ochoty bardziej się wysilać.
Przepis nie należy do mnie. Pokazała mi go mama, a Ona dostała go od swojej koleżanki. Może brzmieć szalenie, ale jest naprawdę smaczny :)

POTRAWKA Z MIĘSA MIELONEGO Z PAPRYKĄ KONSERWOWĄ I MAJONEZEM


Składniki:
- 500 gram mięsa mielonego
- 1 cebula
- słoiczek papryki konserwowej (ja daję domową, słoik ma jakieś 500 mililitrów)
- 2-3 łyżki majonezu
- zioła prowansalskie
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Podsmażamy na patelni posiekaną w krążki cebulę. Dodajemy mięso mielone w temperaturze pokojowej oraz pokrojone w kosteczkę papryki. Wodę z papryki łączymy z majonezem i wlewamy na patelnię. Mieszamy. Doprawiamy ziołami prowansalskimi, pieprzem i solą. Gotujemy chwilę. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

2 komentarze:

  1. Niestety, nie jestem fanką papryki, wręcz jej nie znoszę, więc to nie danie dla mnie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź