Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 29 stycznia 2014
Dziczyzna to ulubione mięso M. Chociaż dzikiego ptactwa nie lubi. Zadziwia mnie to niezwykle, no ale cóż, człowiek dziwna istota, zrozumieć nie da rady. Dzisiaj przepis prosty, klasyczny można by rzec. I pyszny ;)

KARKÓWKA Z DZIKA DUSZONA W CZERWONYM WINIE


Składniki:
- karkówka z dzika
- 4 ząbki czosnku
- 1 cebula
- 1 łyżka oleju
- sól
- pieprz
- 1 szklanka czerwonego wina wytrawnego

Przygotowanie:
Karkówkę myjemy, osuszamy, solimy oraz doprawiamy pieprzem. Następnie nacieramy przeciśniętym przez praskę czosnkiem i łyżką oleju. Cebulę kroimy i dodajemy do mięsa.  Tak przygotowane marynujemy przez około 2 godziny. Po upływie tego czasu podsmażamy na głębokiej patelni z obu stron i podlewamy winem. Dusimy do miękkości pod przykryciem. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

3 komentarze:

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź