Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

piątek, 10 stycznia 2014
To dla mnie trudny okres. Jak zwykle. Za dużo nauki, za dużo pisania, za dużo czytania. Za mało czasu na gotowanie, na jedzenie, na dbanie o bloga. Pamiętam o Was, naprawdę.

POLĘDWICZKA WIEPRZOWA W SOSIE ŚMIETANOWO-MAŚLANYM Z PIECZARKAMI


Składniki:
- polędwiczka wieprzowa 
- 100 gram masła
- 150 ml śmietany słodkiej 18%
- 250 gram pieczarek
- sól, 
- pieprz
- olej

Przygotowanie:
Polędwiczkę przyprawiamy solą i pieprzem. Pozostawiamy na 30 minut. Na patelnię wlewamy łyżkę oleju, dodajemy masło i obsmażamy mięso po obu stronach. Następnie dokładamy pokrojone pieczarki. Gdy będą podsmażone dodajemy śmietanę i dusimy pod przykryciem około 15 minut. Ewentualnie doprawiamy do smaku solą. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź