Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 16 kwietnia 2014
Oczywiście możecie też usmażyć te kotleciki na patelni z odrobiną tłuszczu, ale pierwotnie wymyślałam je na rodzinne ognisko i w takiej formie również proponuję. Ten przepis odmieni Wasze życie. To jakby zamknąć smak sosu bolognese w jednym kawałku. Fantastycznie komponują się z sosem czosnkowym.

DROBIOWE KOTLECIKI BOLOGNESE Z GRILLA LUB OGNISKA


Składniki:
- 1 kilogram drobiowego mięsa mielonego
- 190 gram koncentratu pomidorowego
- 300 gram mozzarelli
- 1 czerwona cebula
- 1 biała cebula
- 2-3 ząbki czosnku
- bazylia
- oregano
- tymianek
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Cebule obieramy i drobno kroimy. Mozzarelle ścieramy na drobnych oczkach lub rozdrabniamy w blenderze. Tak przygotowane składniki łączymy z mięsem. Dodajemy do całości przeciśnięty przez praskę czosnek, koncentrat pomidorowy i przyprawy. Dokładnie mieszamy. Formujemy podłużne, w miarę grube kotlety, które następnie zawijamy ściśle w folię aluminiową. Pieczemy nad ogniskiem, grillujemy lub smażymy na patelni. Podajemy z ulubionym sosem, ja polecam czosnkowy. Voila! ;)


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź