Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 30 kwietnia 2014
Któż nie kocha zapachu świeżego pieczywa? Nie potrafiłabym zaufać komuś, kto nie darzy tego aromatu taką miłością jak ja. To idealnie nęcąca woń, zwłaszcza o poranku. Może i Wy skusicie się na takie czary w swojej własnej kuchni? ;)

DROŻDŻOWE, PEŁNOZIARNISTE BUŁECZKI MAŚLANE


Składniki:
- 500 gram mąki pełnoziarnistej
- 100 gram masła (miękkiego)
- 250 mililitrów mleka
- 1 jajko
- 25 gram świeżych drożdży
- pół łyżeczki cukru
- pół łyżeczki soli

Przygotowanie:
Najpierw przygotowujemy rozczyn drożdżowy z lekko podgrzanych 100 mililitrów mleka, drożdży i cukru. Odstawiamy go do wyrośnięcia (około 30 minut). Po tym czasie zagniatamy ciasto - płynne składniki dodajemy do mąki oraz soli. Ponownie odstawiamy całość do wyrośnięcia, zakrywając miskę ściereczką i odstawiając w ciepłe miejsce. Im dłużej tym lepiej, ale czas optymalny to 1-2 godziny. W następnej kolejności formujemy z ciasta bułeczki. Układamy je na blasze, przykrywamy i raz jeszcze odstawiamy do kolejnego wyrośnięcia na 30 minut. Potem smarujemy mlekiem i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez ok 7-12 minut. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź