Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

środa, 16 lipca 2014
Serwowałam Wam już, Moi Drodzy, kurczaka w panierce chipsowej, a teraz przyszedł czas na kolejne z dań tego typu - nuggetsy w panierce kukurydzianej. To idealny sposób na pozbycie się zalegających w szafce płatków kukurydzianych, które skryły się przed wcześniejszym spałaszowaniem.

NUGGETSY W PANIERCE KUKURYDZIANEJ


Składniki:
- dowolna ilość piersi kurczaka
- mleko
- mąka kukurydziana
- 2 jajka
- olej
- płatki kukurydziane
- papryka ostra
- papryka łagodna
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Płatki kukurydziane rozdrabniamy - nie na proszek, ale wyraźne kuleczki. Pierś kurczaka oczyszczamy z błon, myjemy, kroimy na grubszą kostkę. Mięso zalewamy mlekiem i odstawiamy na 30 minut. Po tym czasie pierś osuszamy i doprawiamy paprykami, pieprzem i solą. Obtaczamy najpierw w mące, potem w jajku i na koniec w płatkach. Smażymy na rozgrzanym oleju na złocisty kolor. Osączamy na ręczniku papierowym. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź