Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

piątek, 18 lipca 2014
Jeżeli zostanie Wam nieco wędzonej makreli, albo po grillu, na przykład, takiej, jak ta, to możecie wykorzystać ją do sałatki. Będzie idealna na śniadanie, kolację albo jako dodatek do obiadu. Jak zdążyliście już pewne zauważyć, często wykorzystuję "resztki", by stworzyć z nich danie nowej jakości. ;)

SAŁATKA Z MAKRELĄ


Składniki:
- dowolna ilość makreli
- 1/2 główki sałaty lodowej
- 70 gram oliwek czarnych
- 1/2 puszki kukurydzy
- 1/2 puszki białej fasoli
- 1/2 puszki groszku
- 2-3 łyżki majonezu
- 1 łyżeczka musztardy dijon
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Warzywa z puszki osączamy. Sałatę myjemy i siekamy. Makrelę obieramy ze skóry, wybieramy z niej mięso i rozdrabniamy. Łączymy wszystkie te składniki, dodajemy majonez i musztardę, mieszamy. Doprawiamy solą oraz pieprzem. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź