Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

niedziela, 28 lipca 2013

Lubię jajka w każdej postaci. No może poza sadzonymi - dlaczego? Nie wiem. Omlety na moim stole goszczą bardzo często i przygotowuje je na różne sposoby. Ten jest bardzo sycący i z powodzeniem może posłużyć nie tylko za śniadanie, ale również obiad ;)

OMLET PO CHIŃSKU Z KREWETKAMI, KURCZAKIEM I SŁODKIM SOSEM CHILLI


Składniki:
- 8 jajek
- 250 gram gotowanej piersi kurczaka
- 12 dużych oczyszczonych krewetek lub 300 gram koktajlowych
- 2 łyżki posiekanego szczypiorku
- 2 łyżeczki sosu sojowego (najlepiej jasnego, ja dałam grzybowy, bo akurat ten miałam pod ręką)
- 1 łyżeczka słodkiego sosu chilli

Przygotowanie:
Jajka ubijamy w dużej misce - do tego przepisu nie rozdzielałam białek i żółtek, od razu ubiłam całość. Do jajek dorzucamy posiekanego kurczaka oraz krewetki. Mieszamy. Dodajemy szczypiorek sos sojowy oraz sos chilli. Ponownie mieszamy. Na patelni rozgrzewamy olej (ja wybrałam masło) i gdy jest już gorący wylewamy mieszankę jajeczną. Smażymy na średnim ogniu. Tutaj pojawiają się dwie opcje - mieszamy środek omletu widelcem i czekamy aż dół zbrązowieje, a góra się zetnie i wtedy podajemy, tudzież przewracamy omlet na drugą stronę. Jak? Zsuwamy omlet z patelni na talerz, bierzemy drugi talerz i nakrywamy pierwszy. Przerzucamy omlet i znowu zsuwamy na patelnię, by przypiekł się na drugiej stronie.
Podajemy skropiony słodkim sosem chilli. Mniam!

Zainspirowane: "Kuchnia chińska" Jenny Stacey

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź