Medme sklep

Medme sklep
Najzdrowsze miejsce w Internecie!

O mnie

Życie pozakuchenne

Życie pozakuchenne
Moja debiutancka powieść "Skazani", pierwszy tom trylogii "Przed Czasem". Gorąco zachęcam do zakupu i podzielenia się wrażeniami po lekturze :) Oto moje życie pozakuchenne.

Tutaj też działam

Tutaj też działam
Zapraszam również na współprowadzonego z partnerem życiowym bloga z recenzjami filmów, książek, gier, seriali i wielu innych ;)

Należę do społeczności

Durszlak.pl
rondel
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Foodki - fotografie potraw i zdjęcia kulinarne
FlyB - Kulinaria
Przepisy.pl

Łódzkie bloguje

wtorek, 11 lutego 2014
Bakłażan ma piękny kolor. Kiedyś nawet pofarbowałam na jego barwę włosy (to nie było jednak szczególnie mądre z mojej strony). Jest też smaczny i może stanowić podstawę wielu interesujących wariacji kulinarnych. Dzisiaj jedna z najczęstszych form jego wykorzystania, czyli roladki :)

GRILLOWANE ROLADKI Z BAKŁAŻANA NADZIEWANE CZOSNKOWYM TWAROŻKIEM


Składniki:
- 1 bakłażan
- 1 kostka twarogu – 250 gram
- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- 3 ząbki czosnku
- ½ cebuli
- 1/3 papryki  czerwonej
- pieprz
- sól

Przygotowanie:
Bakłażana myjemy, kroimy w półcentymetrowe plastry i solimy. Pozwalamy mu puścić sok i wyzbyć się goryczki, po czym przecieramy papierowym ręcznikiem. Grillujemy. Twaróg rozdrabniamy widelcem, dodajemy jogurt, przepuszczony przez praskę czosnek, drobno pokrojoną cebulę oraz paprykę. Doprawiamy solą i pieprzem. Na ostudzonego bakłażana nakładamy farsz i zwijamy go w roladki. Voila!


Smacznego i do napisania wkrótce! :)

4 komentarze:

  1. Pyszne, uwielbiam bakłażany ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bakłażan, tearożek, czosnek i jeszcze ta papryka.. mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no po prostu wyśmienite :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i smacznie :-)

    www.hotelowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz mnie uszczęśliwi! A może masz jakieś pytania? ;)

Posmakowało już:

Akcja!

Lookam

Zbieram na jedzenie

Śledź